Välkommen till Sambos egna sida!

Här tänkte jag bara visa upp min snygging å kanske skriva lite om alla fantastiska framgångar vi kommer att ha....... : )
Måste väl börja med att sätta in lite bilder på honom sen han va liten, måste ju börja i rätt ordning lixom.
Sambo eller Rottrobis D`Rez Q som han heter, härstammar från kennel Rottrobis med Jenny mähler i spetsen. En underbar kennel som alltid finns till hands å ställer upp å hjälper till å bara... ja helt enkelt är så himlarns braiga!! : )
En bild som gammelmatte Jenny tagit. Här kallades han fortfarnde


Här är ett kort som gammlmatte Jenny tagit när han fortfarande bodde hemma hos mamma tjugi å fortfarande kallades "Stripe". sen fick han det fina namnet Rottrobis D`Rez Q. 
I Januari var det sen dags att flytta till Matfors å sin nya familj, innehållande lillmatte Ida 6år (som döpte honom till sambo) minimatte Julia år, matte maria och min andra sambo dvs sambos husse Marcus. Fick även en ny "mamma" i form av golden tiken Molly 11 år & katten Sune som han gärnar jagar...



Liten men tuff........ : )
Tiden rann på och han gick snabbt från liten å söt till stor å snygg. Har hela tiden varit underbar med barnen och han & Julia är otroligt roliga att se på. Dom kompar sååå himla bra!  Delar på både kakor, mat å hundben.... blää!




Det finns så mycket att skriva, men det där va lite kort om hans bakgrund å familj iaf. slutar skriver för tillfället å sammanfattar träning å utställningar lite senare.
Tjing Tjing från oss!
                                                ///  Maria

Kommentarer
Postat av: Jenny

HÄRLIGT!!!!

Underbart att se Sambos och er sida på nätet!

Kanon jobbat Maria... Kanske skulle ha tagit lite kort när vi va å spåra... men kamran bidde ju kvar i bilen... nu skall jag länka hit från min hemsida... bara jag får till min ftp som alltid krånglar.



Kramar i massor och en go puss till "Samban"

2008-08-24 @ 22:36:43
URL: http://www.rottrobis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0