Bäst å skriva nåt...

jahaja.... va sjutton skriver man då...?
Jul å nyår är över, SKÖNT!  trött på alla måsten mm, gillar den vanliga vardagen.
Liten vovve mår bra, har varit aningen snuvig, men väldigt pigg å glad. Har skämt bort han med massor av rester, är lite brydd att han inte rullar fram!!
Planen är att så fort min förskylning är bättre å energin tillbaka ska jag tok träna lydnad. Har även tänkt att göra en annan aktivitet oxå, men eftersom jag vet att jag förmodligen kanske inte kommer göra det är det bättre att lämna det osagt..
Vi va ute å åkte spark ena dagen.. sambo fick ta på sig selen å prova att dra lite grann. Gick ju bra..... eller..?  för det första så gick ju sparken så lätt så han fick ju knappt känna på vad han gjorde. Sen  fick   hanför sig att jaga själva fotpinnen på sparken...... OJ OJ OJ va fort och ostabilt det gick! Sprang fortare å fortare å lilla julia som satt på sparken halkade nästan av... panik! Kunde ju inte släppa kopplet heller, då hade jag ju kört över honom med sparken.. Fick iaf stopp på lillpuckot mitt tillslut..  slutet gott alltin gott.. =)
Nu har jag slut på skrivmaterial.... sorry camilla... =)
ha det gott!!
(visade inte just nån rädsla över nå smällare iaf.. såg lite brydd ut när det smattrade bara)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hade varit underhållande att titta på den där sparkturen. Kan hända att jag börjat skratta åt dig. =)

2009-01-03 @ 18:09:42
URL: http://toffersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0