Härliga hösten!

Hej hej igen. Va ett bra tag sen sist.. Har haft lite mycke å strerssig å allmänt tungt!
Har väl kanske inte varit den bästa hundägaren direkt, men men, nya friska tag!
Spenderar så mycket tid i skogen som bara är möjligt nu, det är ju så himla härligt!  Har faktiskt inte så mycket att skriva men ni kan ju kika på bilderna som jag lägger in så fördtår ni hur härligt vi haft det!!!   ser förresten fram emot utställningen den 11 okt. Spännande att se hur det går i juniorklassen!!!





min kära kära molly som bara blir tröttare å tröttare. är dessutom jättemager trots att hon äöter ganska bra. Vill inte ens tänka på åt vilket håll det pekar!!!




Här börjar våran morgonpromenad i skogen. Försöker att hålla oss ofrån stigarna för att få lite roligare terräng!



så här ser man ut när man hitta matte som smög iväg och gömde sig.... snygg....?







Som avslutning tog min lilla DÅRE å hoppa i ljungan!! Började simma ut efter nåt löv eller vad det var lååångt ut. Jag blev nästan lite skraj att han inte tänte komma tillbaks!  Vattnet ä verkligen jätte kallt så det blev till att skynda hem å in i värmen!  Tror iaf det gick bra... båda kulorna är iaf kvar där de ska  å den fantastiska plutoduken såg till att han blev varm å torr fort!
Nu ska jag in till stan på möte!  Tjing    //  Maria

(Var förresten in till stan och miljötränade lille sambo....... tur han va med, annars hade kanske den guldiga draken överfallit å dödat mig........ ) 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tjaba!

Gudars vad vacker han är pöjken!

Nu har "gammel mamma" bokat röntgen tid så nu är det till att ha ont i magen tills dess...

Kramisar

// Jenny och mamma 20

2008-09-25 @ 14:00:19
URL: http://www.rottrobis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0