Mentalt förändrad??!

hej hej!
Sitter här och funderar om motgångar tillslut kan ändra nåns personlighet..? Allt går mot just nu, inge jobb, ingen köpare av huset, mollys bortgång, inga pengar dessutom är man både småfet å finnig!
Jag som förut väldigt sällan var särskilt avundsjuk på folk med pengar å fina bilar å nya kläder, kände att dom har det ändå inte lika bra som jag. För hur det än är, så har jag en underbar kille å underbara barn, vi är friska å lyckliga samt även mat på bordet..
Allt detta är jag fortfarande oerhört tacksam för, men det har krypit in ett bittert, avundsjukt irriterat spöke i mig som inte vill flytta ut... JOBBIGT!!!
Kan man ändras så radikalt eller är det bara tillfälligt??? Jag vill inte vara en sån!!!
Ghost busters nästa!

Ja ja, nog om elaka spöken.
Den värsta smärtan efter molly har minskat iaf. Går såklart upp å ner, i förrgår ropade jag in henne 3 gånger...
Jag har ju Sambo! Ett riktigt litet pucko... Ni skulle sett honom igår. han hede cirkus i köket, idas tydligen jättefarliga rosa sandal låg på golvet och gjorde min stora tuffa mördarhund minst sagt upprörd!  Har det hela på film på mobilen, ska försöka dela med mig av den på nåt vis!
Vi har tagit oss i kragen och varit i skogen hela veckan, härligt att plömsa i snö!!  Han spårade faktiskt efter rådjur ena dan.  Matlusten börjar ta sig igen oxå, han har väl sörjt molly han oxå..

det var allt för idag, ikväll väntar jul disco på skolan.. hurra för att vara klassförälder......?

Tjing tjing.  //  Bittra Maria


Önskar förresten alla en riktigt god stressfri jul & gott nytt år!! 



Kommentarer
Postat av: Camilla

Söta småtomtar!!

2008-12-05 @ 13:55:38
URL: http://toffersson.blogg.se/
Postat av: Maria, Boaz & Dhemi

Det har verkligen inte varit en trevlig november.. :´(

Man får känna sig lycklig över att man fått dela sitt liv med en så underbar hund. Och tänka på alla fina minnen.

Det är ovant när de inte längre finns kvar efter en lång tid.

Fick tårar i ögonen när jag läste om Molly och tittade på bilderna.

Tröstekramar från oss till er och underbara Sambo.

Maria, husse, Boaz och Dhemi + alla andra djuren

2008-12-05 @ 15:43:50
URL: http://blogg.gamman.se/boazbaron/
Postat av: Annie & Ozzy

Hittade hit genom Maria här ovanförs gästbok och läste om er Molly :(

Fick för 3 månader sen själv ta bort min älskade Rottis Zebbe och kunde inte hålla tillbaka tårana när jag läste om Molly och såg bilderna!

Hälsningar

Annelie & Ozzy

2008-12-06 @ 22:11:41
URL: http:///blogg.gamman.se/AnnieE/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0