Kompisjakt..

hej hej.
Sitter här i soffan och äter å äter... Fan, varför gör man inget vettigt iställe??? 
Har iaf hittat en bra tjej att gå på promenad med. Sambo är ju som ni vet tonåring, och en rätt kaxig sån oxå. Har tänkt att han ska få umgås med mycke hanhundar i sin uppväxt, men alla tycks ju ha tikar! 
Men en dag när jag var på prommis mötte jag en tjej med en annan rottis hane. (glömmer hela tiden vad han heter... aslan kanske..?) ja ja. har gått kanon bra att gå på promenad med dom, några försök till leka såklart, men klart godkänd! Släppte även ihop dom ena dan och det gick bra det oxå. (han är 3)
Vi har även varit å träffat carinas tyson  (oxå rottis)  även det gick bra. skäönt att det funkar med han hundar oxå!!
För några veckor sedan var vi hos Lena i Myre. ida, tova å julia red på nordisarna och Sambo lekte med hennes hund.... en grandis tik. Dom lekte helt underbart bra!  Tror han blev lite kär. Brukar vanligtvis låta som rottisar ska döda varann när dom leker, men nu bara "grinade" han hela leken igenom.. Gullplutt!


inte van att vara minst!!!





Mina älsklingstjejer!!!






tack för mig!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Julia är väldigt lik sin pappa!!

Men det är ju Ida också och det kanske är tur för dom..... ;) ;) ;) ;)

(retas bara lite, det hade nog inte varit fel att vara lik dig heller.)

2009-01-28 @ 23:05:14
URL: http://toffersson.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jahaja....snart kan jag det här inlägget utantill.

Nu väntar jag på ett nytt! ;) ;)

2009-04-05 @ 16:35:03
URL: http://toffersson.blogg.se/
Postat av: Maria, Boaz & Dhemi

Grattis till Sambos BIR och BIS-2 i helg. Nu får du lägga in nya bilder på snyggingen.

2009-05-04 @ 17:32:27
URL: http://blogg.gamman.se/boazbaron/
Postat av: maria

tack ska ni ha! precis hur kul som helst! va ju tvungen å uppdatera sidan lite nu när man har nåt å skryta med... =)

2009-05-04 @ 21:47:36
URL: http://sambopojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0