ouppfostrad men fin iallafall...

Har precis kommit hem från en promenad... gud så irriterande!!! Han lyssnade inte på mig överhuvudtaget!! Jag måste verkligen skärpa mig nu! Aktivering på hög nivå väntar!  Smådrar i kopplet, studsar å fånar sig och går han fot så är det på hans vilkor. Vänder jag å går åt andra hållet så vänder han oxå... sfast hela varvet så han hamnar på fel sida åt fel håll!! SUCK!!!  I morron är det dags för minst en veckas intensivkurs...
Men men, han är som sagt fin iaf.. ställde upp sig sååå himla fint, men när jag hämtat kameran å skulle knäppa fick jag såklart inte till samma pose..



Kommentarer
Postat av: Maria, Boaz & Dhemi

Sambo är ju tonåring.. :P Men sååå sööt ändå! hihi

Har åxå en liten prinsessa som har ganska mycket ludd i öronen, emellanåt iaf.

Men tjejer är lättare kan jag konstatera.



Ha det!

2009-01-06 @ 18:27:23
URL: http://blogg.gamman.se/boazbaron/
Postat av: Camilla

Jäklar vad snygg han är!!!

Nu är du inte längre snyggast på promenaderna....fast det kanske....äsch då ;) ;)

2009-01-07 @ 17:48:58
URL: http://toffersson.blogg.se/
Postat av: d

2009-01-07 @ 17:58:40
Postat av: fia & Troja

Haha, skönt att jag inte är den enda som har en liten vild sak från kullen =P Trojsen är exakt lika dan ; )

2009-02-13 @ 12:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0