ny kamera..

hej hej..
har precis skaffat en ny kamera, så jag tänkte bara fylla på med lite kort på snyggingen..
Det finns inte så mycke å skriva om, det har inte hänt nå särskilt i hundväg sen sist.... bara ett till bir i alfta... Bara skoja!!  Är extremt stolt över min tydligen jätte snygga kille!!! Jag som trodde att jag bara var enögd, att bara jag tyckte han va perfekt, men tydligen är det fler som ser det! Han blev dessutom påflugen av en annan hane i ringen och gav inte ens ifrån sig ett litet morr! Så kul å se att man har en bra och trevlig hund!
Tträningen går det väl sådär med... önskar jag hade minst 12 timmar extra per dygn. Men men, nån gång kommer vi klara appellen vi oxå!
 hej så länge!   // Oss






Kommentarer
Postat av: Erika & Nelly

Hejsan!

Kul att se ett livstecken från er ;)

Grattis till de fina resultaten i Alfta. Inte dumt att ha en så snygg kille ;)

Lycka till med träningen!!! Längtar tillbaka till Matfors när jag ser badbilderna ... jag och nelly promenerade mycket i skogen där och hon fick simma i älven ...

Ha det gott och sköt om er!!!

2009-07-30 @ 22:03:26
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=gika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0