löptikar.......

jahaja, då var helgen avklarad!

visste ju redan innan att resultatet skulle bli rätt kasst, med spåret, ligg under gång å platsliggningen skulle vi ju få nån poäng på iaf....... Men... nä!
Började morgonen med att vägra äta, inte ens en prinskorv dög. Sen va det flås flås flås å en aning stress som gällde resten av dagen. Han gick inte en meter på spåret!!!!  Så jäkla surt!  Stog mest bara å tittade på publiken, funderade väl om nån av dom kanske var villig... =)  När vi kom hem sprang han raka vägen till grannen å klev på, tur som attans att jag hann få bort han!!!  senare på kvällen gnagde samma höglöpande jättesugna tik sig loss å rymde till sambo, även då hann vi med!  Tur att min bror kom och såg det hela!
Men men,  idag har han varit lite lugnare så nu är det dags att ta nya friska tag!   Ska träna i lugnare tempo nu å inte hetsanmäla mig till nån tävling på ett bra tag!  Det ska ju vara kul oxå!

nu ska jag frtsätta äta ostkrokar!!

Sambos bror python tävlade ju för första gången han oxå å blev uppflyttad direkt!!!   Grattis sara!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men det var ju en seger i sig att anmäla sig och komma till start på sin första tävling.

Det är ju mer än vad jag klarat av!

2009-05-12 @ 19:50:59
URL: http://toffersson.blogg.se/
Postat av: maria

Men vilken fin vän jag har där uppe i övik!! Vända värsta floppen till nå så fint! =) tack för dina fina ord camilla.... =)

2009-05-12 @ 20:40:31
URL: http://sambopojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0